epilektika
Λονδίνο, Αγγλία- Όταν η Singapore Airlines άρχισε τις πτήσεις με το Airbus A380, το 2007, ήταν ακόμα άγνωστο το αν το αεροσκάφος θα άρεσε στους επιβάτες.
Λονδίνο, Αγγλία- Όταν η Singapore Airlines άρχισε τις πτήσεις με το Airbus A380, το 2007, ήταν ακόμα άγνωστο το αν το αεροσκάφος θα άρεσε στους επιβάτες.
Οι πρώτες ενδείξεις ήταν ότι το αεροπλάνο ήταν μια τεράστια επιτυχία από πλευράς άνεσης των επιβατών και μετά από σχεδόν τρία χρόνια οι διαδρομές με Α380 είναι πλήρεις.
Μόλις τον περασμένο μήνα, η Emirates Airlines αγόρασε 32 αεροσκάφη τύπου Α380 της Airbus αξίας πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια.
Άλλες αεροπορικές εταιρείες όπως η Qantas, η Lufthansa και η Air France έχουν, επίσης, τα Α380 σε ορισμένες από τις πιο προσοδοφόρες διαδρομές τους.
Όμως, αξίζει το Airbus A380 πραγματικά όλη την αναστάτωση; Οι επιβάτες είναι πρόθυμοι να στραφούν σε διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες ή να επιλέξουν διαφορετικές διαδρομές μόνο και μόνο για να πετάξουν με Α380;
Θόρυβος
Υπάρχει τόσο πολύς λόγος για την ησυχία στο εσωτερικό του A380, αλλά αν δεν πετάξετε σε ένα, δεν μπορείτε να αντιληφθείτε αυτή την αίσθηση σιωπής.
Στα περισσότερα αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένου του Boeing 747 και του Airbus A340, τα επίπεδα του θορύβου είναι συνήθως ένας από τους παράγοντες που δυσαρεστούν τους περισσότερους επιβάτες.
Ακόμη και με τις στάνταρ ωτοασπίδες, δεν αποκλείεται ο θόρυβος του κινητήρα.
Στην πτήση με Α380, η σιωπή είναι σχεδόν ανησυχητική. Από την απογείωση, το επίπεδο του θορύβου είναι δραστικά μειωμένο.
Αν και υπάρχουν τέσσερις τεράστιοι κινητήρες Rolls Royce σε μέγιστη επιτάχυνση που χρησιμοποιούνται για την άρση των 571.000 κιλών του αεροσκάφους από το έδαφος, το εσωτερικό του αεροπλάνου είναι ήσυχο.
Ωστόσο, η πλήρης επίδραση της έλλειψης θορύβου δεν πραγματοποιείται ολοκληρωτικά έως ότου το αεροσκάφος φτάσει σε υψομετρικό επίπεδο πλεύσης.
Πλήρεις συνομιλίες μπορούν να ακουστούν καθαρά ως και δύο σειρές πίσω.
Είναι μια αναπάντεχη και προφανής βελτίωση για τους επιβάτες που είχαν συνηθίσει για δεκαετίες το δυνατό θόρυβο του κινητήρα και το «κουδούνισμα» των ακουστικών τους τυμπάνων.
Χώρος
Με σχεδόν 50 τοις εκατό περισσότερο χώρο καμπίνας από το Boeing 747, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν εκμεταλλευτεί την «άνεση» για τη διαφημιστική τους καμπάνια.
Με σχεδόν 50 τοις εκατό περισσότερο χώρο καμπίνας από το Boeing 747, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν εκμεταλλευτεί την «άνεση» για τη διαφημιστική τους καμπάνια.
Οι επιβάτες στην οικονομική θέση απολαμβάνουν καθίσματα πλάτους 48 εκατοστών - σχεδόν τέσσερα εκατοστά παραπάνω από ότι σε ένα 747.
Η business class έχει τα μεγαλύτερα καθίσματα- πλάτους 86 εκατοστών. Έτσι, οι επιβάτες μπορούν να καθίσουν σταυροπόδι ή ακόμη και να μοιραστούν το κάθισμά τους με ένα άλλο επιβάτη.
Αλλά ίσως η μεγαλύτερη πολυτέλεια για την άνεση κατά την πτήση έγκειται αποκλειστικά στην σουίτα πρώτης κατηγορίας της αεροπορικής εταιρείας.
Οι καινοτόμες καμπίνες πρώτης κατηγορίας της Singapore Airlines, πλήρης, με stand-alone κρεβάτια, συρόμενες πόρτες και ρολά για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, έχουν αμφιλεγόμενη φήμη, επειδή η εταιρεία εισήγαγε έναν κανόνα "μη σεξ" εντός των αεροσκαφών για τους επιβάτες που μοιράζονται τις σουίτες με διπλό κρεβάτι.
>shirley
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου