13/7/10

Η φωτογραφία της ημέρας!

Αγαπητές αναγνώστριες, αγαπητοί αναγνώστες του epilektika.blogspot.com,

Η μεγάλη στιγμή έφτασε!!! Μετά από τόσες μέρες αναμονής, παρουσιάζουμε απόψε τη ΔΙΚΗ σας φώτο της ημέρας!!! Απολαύστε τη!!!!


"Διασχίζοντας...

Κάνοντας περίπατο στα νότια παράλια των Αθηνών δε μπορείς να μη γυρίσεις το βλέμμα σου προς τον εκτυφλωτικό ήλιο του οποίου οι αχτίδες με το ζόρι διαπερνουν διαθλώμενες το στρώμα των σωματιδίων της ατμόσφαιρας της πρωτεύουσας,δημιουργώντας ενα γαλήνιο και σαγηνευτικό καλοκαιρινό χρώμα ηλιοβασιλέματος! Μια σιλουέτα ενός ιστιοφόρου, που έχει τυλίξει τα πανιά του λόγω ηρεμίας της θάλασσας από την άπνοια, διαταράσσει τη φωτεινή λωρίδα του φωτός χώρις όμως να διαταράσσει την ηρεμία της όλης εικόνας, σημαίνοντας το καλοκαίρι..."

Petros Kan


Μαζί με τα συγχαρητήρια μας στον καλλιτέχνη και τις ευχαριστίες μας προς όλους σας, περιμένουμε νέες φωτογραφίες στην ηλεκτονική διεύθυνση elegsis@gmail.com.

Επειδή μία φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις!

Τα λέμε μέσα από τις φωτογραφίες.

Φιλικά,
elegsis

1 comments:

elegsis είπε...

Sygxaritiria ston Petro Kan!!!

Perimenoume tis dikes sas photos gia tin avriani anartisi!!!

elegsis