Η Google ξόδεψε 700 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά μιας εξειδικευμένης υπηρεσίας πληροφοριών εμπορικών αεροπορικών πτήσεων, κίνηση που υποδεικνύει την ενδεχόμενη δραστηριότητα του αμερικανικού κολοσσού στην...
ταξιδιωτική αγορά και τον ανταγωνισμό με διαδικτυακές υπηρεσίες κρατήσεων όπως η Expedia.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αγοράζει την εταιρεία ITA με σκοπό να διευκολύνει τις αναζητήσεις των χρηστών σχετικά με πτήσεις και τιμές εισιτηρίων. Αν και δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στο ευρύ κοινό, η ITA είναι μια από τις σημαντικότερες εταιρείες δεδομένων για την ταξιδιωτική αγορά, εξυπηρετώντας την επικοινωνία μεταξύ αεροπορικών εταιρειών και ταξιδιωτικών πρακτορείων. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1996, από μια ομάδα επιστημόνων του MIT της Βοστώνης.
Σχολιάζοντας την εξαγορά, ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Έρικ Σμιντ, σημείωσε ότι η τεχνολογία της ΙΤΑ δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τη Google ώστε να δίνει όσο το δυνατόν πιο πλήρεις πληροφορίες στους χρήστες της. Επιπλέον, έσπευσε να τονίσει ότι η εταιρεία δε σκοπεύει να εισέλθει στην αγορά των ταξιδιωτικών κρατήσεων και την απευθείας πώληση εισιτηρίων στους καταναλωτές. Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι η εξαγορά προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στις εταιρείες του χώρου, με την Expedia και την Kayak να καταθέτουν τη δική τους πρόταση εξαγοράς της ΙΤΑ προκειμένου να κρατήσουν τη Google μακριά από την αγορά τους.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά της Google μετά την αγορά της AdMob, μιας πλατφόρμας διαφημίσεων για κινητά τηλέφωνα. Το μεγαλύτερο ποσό που έχει δώσει η Google για εξαγορά εταιρείας είναι 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά της DoubleClick το 2007.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες Guardian
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου