20/9/10

Πίνουν Coca Cola και δεν φορούν… Burberry!

Για ενδέκατη συνεχόμενη χρονιά το κορυφαίο εμπορικό σήμα στο κόσμο είναι η coca cola μετά την ολοκλήρωση του καταλόγου της Interbrand.

Ο κατάλογος περιέχει τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα στα οποία ξεχωρίζουν οι γνωστότερες εταιρίες ένδυσης, πληροφορικής, τροφίμων, καλλυντικών αλλά και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Πρώτη είναι η  Coca-Cola, με την αξία του εμπορικού της σήματος να υπολογίζεται στα 70,45 δισ. δολάρια. Δεύτερη και τρίτη είναι δυο κολοσσοί της πληροφορικής η IBM, στα 64,7 δισ. δολάρια, και η Microsoft, στα 60,89 δισ. δολάρια.

Ακολουθούν στις πρώτες είκοσι θέσεις, η Google, η General Electric, η Mc Donald's, η Intel, η Nokia, η Disney, η HP, η Toyota, η Μercedes-Benz, η Gillette, η Cisco, η BMW, η Louis Vuitton, η Apple, η Marlboro, η Samsung και η Honda.

Η μεγαλύτερη αύξηση στην αξία εμπορικού σήματος αφορά για φέτος την Apple, η οποία σκαρφάλωσε στη 17η από την 20η θέση. Η εταιρία από το Κοπερτίνο της Καλιφόρνια μετά το λανσάρισμα του ipad και του iphone 4 έχει πάρει φόρα.

Εκτός λίστας έμεινε ο βρετανικός πετρελαϊκός κολοσσός BP, ύστερα από την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Κόλπο του Μεξικού.
Τελευταίοι στην λίστα είναι η εταιρία ρουχισμού Burberry.

Δέκα είναι τα κριτήρια για να μπεις στη λίστα της  Interbrand. Είναι η διαφοροποίηση, η δέσμευση, η αυθεντικότητα, η συνέπεια, η παρουσία, η αναγνωσιμότητα, η προστασία, η διαφάνεια, η υπευθυνότητα και η  σταθερότητα.
protothema.gr