Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο των εμπορικών της προγραμμάτων, έχει ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια του νέου προϊόντος της, του ουΐσκυ “The Famous Govou”. Το εν λόγω προϊόν ξεκίνησε ως ιδέα από το Νίκο Νιόπλια που είδε ότι ο Γάλλος μπορεί να φανεί πιο χρήσιμος εμπορικά παρά αγωνιστικά, με συνέπεια όλο το τμήμα marketing της ομάδας να πέσει με τα μούτρα στο νέο πρότζεκτ. Η προώθηση του ποτού γίνεται αποκλειστικά από τον ίδιο τον παίκτη, που κάθε βράδυ αλωνίζει κάθε γωνία της νυχτερινής Αθήνας και γίνεται κόκκαλο κρατώντας το μπουκάλι…
Read more: http://kourkouti.yooblog.gr/#ixzz129GXSLub
special thanks to pmicha and Ilias Psi
special thanks to pmicha and Ilias Psi
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου