Οσο-όσο πωλούνται πλέον τα πολυτελή κατασχεμένα αυτοκίνητα στις εκποιήσεις που πραγματοποιούν όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας. Μάλιστα σε κάποιες μαζικές αγορές μικρών αυτοκινήτων πόλης από εμπόρους οι τράπεζες τους δίνουν ως μπόνους και κάποια υπερπολυτελή μοντέλα με μεγάλους κινητήρες έναντι μόλις 5.000 ευρώ έκαστο τη στιγμή που οι αρχικές αξίες απόκτησής τους ξεπερνούν ακόμη και τις 100.000 ευρώ! Ωστόσο οι τιμές όλων των μοντέλων πόλης κυμαίνονται σε αρκετά υψηλά επίπεδα και μάλιστα η τιμή εκκίνησης ενός Suzuki Jimny προσεγγίζει εκείνη μιας Mercedes CLK ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η τελική τιμή διάθεσης του Jimny ξεπέρασε κατά πολύ το κόστος απόκτησης της γερμανικής κουπέ λιμουζίνας...
Χιλιάδες Επιστροφές...
Η θέσπιση τεκμηρίου στους χρήστες των εταιρικών αυτοκινήτων με εργοστασιακή αξία άνω των 15.000 ευρώ έχει σημάνει συναγερμό στις επιχειρήσεις καθώς κανένα υψηλόβαθμο ή μεσαίας κατηγορίας στέλεχος δεν επιθυμεί να αυξηθεί στο εισόδημά του κατά κάποιες χιλιάδες ευρώ ετησίως εξαιτίας της χρήσης κάποιου πολυτελούς ΙΧ. Ως αποτέλεσμα των τεκμηρίων είναι η επιστροφή χιλιάδων πολυτελών αυτοκινήτων προς τις εταιρείες χρονομίσθωσης, η πλειονότητα των εταιρειών αποτελεί βραχίονα των τραπεζών, οι οποίες πραγματικά δεν ξέρουν τι να τα κάνουν.
Σύμφωνα μάλιστα με όσα αναφέρουν στελέχη της αγοράς τα συγκεκριμένα εταιρικά αυτοκίνητα θα δημιουργήσουν πολύ υψηλές ζημιές στις εταιρείες του κλάδου καθώς τα έχουν αγοράσει σε ιδιαίτερα υψηλές τιμές ενώ η πώλησή τους κυμαίνεται σε εξευτελιστικά επίπεδα εξαιτίας της μηδαμινής ζήτησης που έχουν.
Τέλος στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 διατηρήθηκε η έκτακτη εισφορά που επιβάρυνε όλους τους κατόχους των ΙΧ με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. Με αποτέλεσμα να έχει πέσει στο ναδίρ το ενδιαφέρον των εμπόρων ακόμη και στα δίλιτρα μοντέλα. Οσον αφορά σε μοντέλα άνω των 2 λίτρων πραγματικά δεν υπάρχει κανένα αγοραστικό ενδιαφέρον τόσο από εμπόρους όσο και από ιδιώτες καταναλωτές.
Δάνειο ΙΧ: Απορρίπτεται!
Οι τράπεζες αυτή τη στιγμή, όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου, διατηρούν ερμητικά κλειστές τις ?κάνουλες? των χορηγήσεων με αποτέλεσμα να απορρίπτονται 9 στις 10 αιτήσεις που αφορούν σε χρηματοδοτήσεις καινούριων ΙΧ και 10 στις 10 αν η χρηματοδότηση αφορά σε μεταχειρισμένο. Παράλληλα τα επιχειρηματικά δάνεια έχουν μειωθεί κατά 50% ενώ κάποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προσπαθούν με κάθε τρόπο να κλείσουν όλες τις εκκρεμότητες που έχουν στην αγορά ΙΧ. Ειδικότερα μεγάλη τράπεζα ήδη έχει κλείσει τους κωδικούς συναλλαγής που είχε για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ενώ σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να πράξει ακριβώς το ίδιο και με τα καινούρια. Μάλιστα το συγκεκριμένο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα δεν δέχεται ούτε καν αιτήσεις για χρηματοδοτήσεις αυτοκινήτων...
Οι έμποροι από την πλευρά τους για να σωθούν έχουν επιστρέψει στα γραμμάτια που ωστόσο δεν αφορούν σε ποσά υψηλότερα των 3.000 ευρώ.
Πάντως είναι δεδομένο πως τα χιλιάδες αυτοκίνητα που έχουν στην κατοχή τους οι τράπεζες συνεχώς αυξάνονται ενώ στελέχη της αγοράς επισημαίνουν πως τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν πρόσφατα από το υπουργείο Οικονομικών οδηγήσει πολλές χιλιάδες ακόμη ΙΧ στους τελωνειακούς χώρους, αποθήκες και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς που τα έχουν σταθμευμένα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
imerisia.gr
johnnylzep
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου