Μήπως η Google πρέπει να ανησυχεί εξαιτίας της επισκεψιμότητας στα social media; Όποια και αν είναι η απάντηση, το σίγουρο είναι ότι πρόσφατη έρευνα αποδεικνύει ότι τα κοινωνικά δίκτυα στη Βρετανία ελκύουν περισσότερους επισκέπτες απ’ ότι οι μηχανές αναζήτησης.
Σύμφωνα με την Hitwise, μέσα στον Μάιο τα social media είχαν μερίδιο 11,88% στο σύνολο των επισκέψεων (visits) με τις μηχανές αναζήτησης να ακολουθούν με 11,33%. Πρόκειται για τον πρώτο μήνα που τα κοινωνικά δίκτυα στη Βρετανία υπερτερούν σε δημοφιλία από τις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, χρειάζεται να σημειωθεί ότι το YouTube, ιδιοκτησίας Google, εμπίπτει στην κατηγορία των social media, γεγονός που καθιστά τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά «διάτρητα».
Τη δεδομένη στιγμή το Facebook κατέχει το 55% των συνολικών επισκέψεων με το YouTube να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Τρίτο έρχεται το Twitter, στην τέταρτη θέση το Bebo και πέμπτο το MySpace. O Robin Goad, επικεφαλής του τμήματος ερευνών της Hitwise σχολίασε σχετικά ότι ενώ τα κοινωνικά δίκτυα και οι μηχανές αναζήτησης επιτελούν διαφορετικές λειτουργίες, είναι ταυτόχρονα οι «πύλες» για το ευρύτερο Ιντερνετ. «Ωστόσο», εξηγεί ο Goad, «το μεγαλύτερο budget του online marketing στρέφεται ακόμη προς τις υπηρεσίες αναζήτησης, κατάσταση που φαίνεται να παραμένει τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα». Ένα από τα πιο σημαντικά εμπόδια που χρειάζεται να ξεπεράσουν τα social media σχετικά με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση είναι το ζήτημα της διαφημιστικής παρεμβατικότητας. Τόσο στο YouTube όσο και στο Facebook οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αντίστοιχα περιβάλλοντα αποδεικνύονται συχνά ενοχλητικές. Την ίδια στιγμή, όταν ένας χρήστης αναζητά κάτι στο Google έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του, όπως εκτιμούν οι ειδικοί, την αγορά ενός προϊόντος.Η πιθανότητα αγοράς σ’΄αυτήν την περίπτωση είναι μεγαλύτερη. Και το κυριότερο...κανείς δεν ενοχλεί κανέναν…
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_09/06/2010_341450
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου