Εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών για την εξυγίανση του ΟΣΕ. Στη συνέντευξη Τύπου που παραχωρεί ο Δ.Ρέππας αναφέρει -μεταξύ άλλων- ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση εργαζομένων.
«Με την πρωτοβουλία μας αυτή», υπογράμμισε ο κ. Ρέππας, απαλλάσσουμε τον Έλληνα φορολογούμενο από το άγος του χρέους και των ελλειμμάτων του ΟΣΕ που φθάνουν σε δυσθεώρητα ύψη».
Το συσσωρευμένο χρέος του ΟΣΕ ξεπερνά τα 10,7 δισ. ευρώ και το ετησίως παραγόμενο έλλειμμα είναι πάνω από 1 δισ. ευρώ. «Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι ένα δισεκατομμύριο είναι το σύνολο του ποσού που διέθετε το Δημόσιο για το λεγόμενο δώρο των Χριστουγέννων που έχει περικοπεί» εξήγησε.
Ο κ. Ρέππας είπε ότι η εξυγίανση είναι ο ενδιάμεσος σταθμός για να φθάσουμε στον τελικό προορισμό, με στόχο ένα σύγχρονο, βιώσιμο σιδηρόδρομο.
Διαβεβαίωσε ότι διασφαλίζονται πλήρως οι θέσεις εργασίας: «Ούτε μία απόλυση, παρά την κρίση που όλοι αναγνωρίζουν. Ακόμη, πετύχαμε να μην μειωθούν οι τακτικές αποδοχές.»
Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι θα μπει τέλος στα «μαύρα βαγόνια» και στα «μαύρα κτίρια».
«Στα 'μαύρα βαγόνια' που μετέφεραν εμπορεύματα και στα 'μαύρα κτίρια' που ενοικιάζονταν εκτός εταιρικών συμφερόντων. Δίνουμε τέλος σε εκπτώσεις, ύψους 85% για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε βάρος του Οργανισμού και στις προκλητικές συμβάσεις που ανεβάζουν την ημέρα ανάπαυσης αντί των 24 ωρών σε 28 ώρες, καθώς και Κανονισμούς λειτουργίας που δεν ισχύουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα και την Ευρώπη.»
«Με την πρωτοβουλία μας αυτή», υπογράμμισε ο κ. Ρέππας, απαλλάσσουμε τον Έλληνα φορολογούμενο από το άγος του χρέους και των ελλειμμάτων του ΟΣΕ που φθάνουν σε δυσθεώρητα ύψη».
Το συσσωρευμένο χρέος του ΟΣΕ ξεπερνά τα 10,7 δισ. ευρώ και το ετησίως παραγόμενο έλλειμμα είναι πάνω από 1 δισ. ευρώ. «Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι ένα δισεκατομμύριο είναι το σύνολο του ποσού που διέθετε το Δημόσιο για το λεγόμενο δώρο των Χριστουγέννων που έχει περικοπεί» εξήγησε.
Ο κ. Ρέππας είπε ότι η εξυγίανση είναι ο ενδιάμεσος σταθμός για να φθάσουμε στον τελικό προορισμό, με στόχο ένα σύγχρονο, βιώσιμο σιδηρόδρομο.
Διαβεβαίωσε ότι διασφαλίζονται πλήρως οι θέσεις εργασίας: «Ούτε μία απόλυση, παρά την κρίση που όλοι αναγνωρίζουν. Ακόμη, πετύχαμε να μην μειωθούν οι τακτικές αποδοχές.»
Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι θα μπει τέλος στα «μαύρα βαγόνια» και στα «μαύρα κτίρια».
«Στα 'μαύρα βαγόνια' που μετέφεραν εμπορεύματα και στα 'μαύρα κτίρια' που ενοικιάζονταν εκτός εταιρικών συμφερόντων. Δίνουμε τέλος σε εκπτώσεις, ύψους 85% για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε βάρος του Οργανισμού και στις προκλητικές συμβάσεις που ανεβάζουν την ημέρα ανάπαυσης αντί των 24 ωρών σε 28 ώρες, καθώς και Κανονισμούς λειτουργίας που δεν ισχύουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα και την Ευρώπη.»
elegsis
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου