6/10/10

Η τουριστική Ελλάδα στο Διαδίκτυο

Με αιχμή το Διαδίκτυο για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) να μετεξελίσσεται από διαφημιστή σε αυτόν που διαμορφώνει την ταυτότητα της χώρας, παρουσιάστηκαν χθες από τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π.Γερουλάνο οι πρωτοβουλίες της πολιτικής ηγεσίας που εξειδικεύει πλέον τις δράσεις για κάθε αγορά-στόχο. Πρόκειται για 13 νέα θεματικά βίντεο στο πλαίσιο της συμμετοχικής καμπάνιας «Υou in Greece», τα οποία θα προωθηθούν σε tour operators, απόδημο Ελληνισμό, γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και social media. Τα βίντεο είναι γυρισμένα σε αγγλικά, γερμανικά και ρωσικά, και περιλαμβάνουν θεματικές για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, πολιτισμό, θάλασσα, οικογένεια, νέους (επίσης με Αγγλους, Γερμανούς και Ρώσους) και για ομορφιά. 

Εξέλιξη του «Υou in Greece» είναι το νέο portal my-greece.gr, μέσα από την πύλη του ελληνικού τουρισμού visitgreece.gr, που αναμένεται να λειτουργήσει ως ψηφιακός χάρτης όπου κάθε χρήστης μπορεί να ανεβάζει φωτογραφίες ή βίντεο σχολιάζοντας την προσωπική του εμπειρία στη χώρα. Ηδη υπάρχουν αναρτήσεις οι οποίες αυξάνονται ενώ στόχος είναι να ξεπεράσουν τις 30.000 και ο ιστότοπος να προσελκύσει διαφημίσεις. Οι αναρτήσεις θα αποτελέσουν σε επόμενο στάδιο μέρος του υλικού για την ανάπτυξη των 90 «εμπειριών-πρεσβευτών» (δέκα για καθέναν από τους εννέα τουριστικούς κλάδους: Νautical, Μeetings, Seaside, Αthens & Τhessaloniki, Culture, Luxury, Νature, Τouring, Wellness), που στόχο έχουν την ανάπτυξη μιας νέας εικόνας για τη χώρα (branding- positioning). Το εγχείρημα που θα παρουσιαστεί μέσα στον Οκτώβριο συνδέεται με τον ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό που έχει προκηρύξει ο ΕΟΤ με προϋπολογισμό 190.000 ευρώ, για την επιλογή αναδόχου για τη σύνταξη μελέτης που αφορά «την εξειδίκευση του σχεδίου μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Ελλάδας (ετών 2010-2012). Επίσης, μέσα στον Οκτώβριο θα παρουσιαστεί και το «Αthens every week», το οποίο αποσκοπεί στην τακτοποίηση όλων των πολιτιστικών εκδηλώσεων της Αθήνας ανά κατηγορία σε 52 θεματικές εβδομάδες. Ο υπουργός τόνισε επίσης ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στα ξενοδοχεία, ενώ ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Ν. Κανελλόπουλος σημείωσε ότι ως το τέλος του έτους θα έχουν αποπληρωθεί οι οφειλές στα διεθνή μέσα ενημέρωσης. 

«ΑΤΤΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ»

Συνεχίζεται η επένδυση στο Λαγονήσι

Θα συνεχισθεί και θα ολοκληρωθεί η επένδυση της ξενοδοχειακής εταιρείας Αττικός Ηλιος ΑΕ στο Λαγονήσι. Το Συμβούλιο της Επικρατείας (Δ΄ Τμήμα) απέρριψε την προσφυγή του Δήμου Καλυβίων- Θορικού, με την οποία ζητούνταν η ακύρωση των συμβάσεων μίσθωσης που έχει συνάψει η εταιρεία Αττικός Ηλιος ΑΕ με το Δημόσιο. 

Οπως τονίζεται στην υπ. αριθμ. 2685/2010, αμετάκλητη, απόφαση του ανωτάτου ακυρωτικού δικαστηρίου, πρέπει να απορριφθούν «ως ερειδόμενοι επί εσφαλμένης προϋποθέσεως, αλλά και ως απαράδεκτοι, οι λόγοι που προβάλλονται στην προσφυγή, καθώς και οι περιλαμβανόμενοι στο υπόμνημα που είχαν καταθέσει οι προσφεύγοντες, μετά τη συζήτησητης υποθέσεως». 

Οπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, με τη συγκεκριμένη επένδυση θα δημιουργηθούν εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας, πέραν των 500 ήδη εργαζομένων στην ξενοδοχειακή επιχείρηση του Λαγονησίου. Και προσθέτουν: «Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση της χώρας που πραγματοποιείται σε έκταση του Δημοσίου (στο οποίο θα περιέλθειαζημίως όταν λήξει η μίσθωση) και θα αναβαθμίσει και θα προβάλει διεθνώς τον ποιοτικό τουρισμό της χώρας μας, σε μια κρίσιμη οικονομικά περίοδο».